Valikkoclose

Haluatko varata puhelimitse?

Soita meille nyt!

Lentolippu - Usein kysyttyjä kysymyksiä

Kirjoita kysymyksesi hakukenttään tai katso kategorioiden aiheita.

search

Sain ja kirjoitin 3D -koodini, mutta prosessia ei voitu suorittaa. Mitä haluat minun tekevän?

Virheviesteillä voi olla erilaisia ??syitä: Varmista kortinhaltijana, että olet syöttänyt suojauskoodin eikä viitteenumeroon. Varmista, että olet syöttänyt oikein tämän kortin takaosaan tämän 3- tai 4-numeroisen tietokoodin Internet-selaimeen. Kokeile samaa prosessia uudelleen eri selaimella. Jos sinulla on edelleen ongelmia, ota yhteyttä: +43 1 909 45 00. Huomaa, että sinun on maksettava 15 euroa henkilöä kohden ja lipun lippujen ostamisesta puhelimitse.