Valikkoclose

Haluatko varata puhelimitse?

Soita meille nyt!

callAsiakaspalvelu
chevron_right

Yleiset Ehdot

Yleiset käyttöehdot martiGO:lle

Tribus Business GmbH, jatkossa lyhyesti ”martiGO”, toimii pelkästään välittäjänä asiakkaan ja lentoyhtiön, hotellin, autonvuokrauspalvelun ja muiden kumppaneiden välillä, jotka ovat vastuussa varauksen toteutumisesta. martiGO ei ole vastuussa varauksen lopullisesta toteutumisesta. Päätös jää lopullisen sopimuskumppanin tehtäväksi.

 

martiGO tarjoaa teille edullisimmat tarjoukset matkalle, mutta ei suunnittele sitä eikä siksi ota vastuuta virheellisistä asiakastiedoista tai matkan kulusta. Jos palveluiden, kuten lentomatkan tai hotellin käytössä ilmenee ongelmia, ottakaa yhteys kyseiseen sopimuskumppaniin, koska martiGO:lla ei ole suoraa vaikutusvaltaa heidän päätöksiinsä.

 

1. Saatavuus ja tarjous

martiGO on online-matkahakukone. Kauttamme voidaan tarkistaa saatavuus ja hinnat lennoille, hotelleille ja autonvuokraukselle toimittajien antamien tietojen mukaan. martiGO:n tarjoukset eivät ole sitova tarjous martiGO:n tai tarjoajan puolesta. Asiakas esittää varauspyyntönsä syöttämällä tarvittavat tiedot, ja tarjoaja päättää, syntyykö sopimus. martiGO on vain välittäjä eikä takaa tarjouksen saatavuutta, jos tarjoajan kiintiö on loppuunmyyty.

 

Tarjoukset ovat vain suuntaa antavia eivätkä takaa saatavuutta. Vaikka tarjous näkyisi sivustollamme, voi olla, että kapasiteetit ovat lopullisessa varauksessa loppuunmyytyjä. Tämä ei ole martiGO:n vastuulla.

 

2. Varausvahvistus ja sopimuksen solmiminen

Varauksen päätyttyä asiakas saa vahvistussähköpostin, joka sisältää kaikki matkapalveluiden yksityiskohdat. Jos vahvistussähköpostia ei saavu tunnin kuluessa, suositellaan tarkistamaan roskapostikansio. Jos sähköpostia ei ole, asiakas voi ottaa yhteyttä martiGO:oon puhelimitse tai sähköpostitse.

 

Sopimus syntyy vasta, kun palveluntarjoaja vahvistaa varauksen. martiGO pysyy aina välittäjänä eikä ota vastuuta varauksen toteutumisesta tai hyväksymisestä tarjoajan toimesta. Jos vahvistussähköposti sisältää virheellisiä tai puutteellisia tietoja, asiakkaan on velvollisuus ilmoittaa siitä välittömästi martiGO:lle.

 

3. Maksu ja erääntyminen

Koko varauksen summa on näkyvissä koko varausprosessin ajan ja erääntyy maksettavaksi varauksen päätyttyä. MartiGO:n palvelumaksu eritellään erikseen, eikä sitä palauteta peruutuksen tai uudelleenvarauksen yhteydessä. Kokonaishintaan tulee sisältyä kaikki sovellettavat verot, maksut ja muut kulut.

 

Asiakkaalla on useita maksuvaihtoehtoja, jotka ilmoitetaan erikseen. MartiGO:lla on oikeus aloittaa lisätarkastukset petosepäilyn sattuessa ja peruuttaa varaukset, jos niitä ei voida onnistuneesti viimeistellä. Tällaisessa tapauksessa asiakas informoidaan sähköpostitse tai puhelimitse.

 

4. Peruutukset ja muutokset

Muutokset, uudelleenvaraukset tai lisäpalvelut voidaan pyynnöstä tehdä martiGO:n kautta, mutta ne aiheuttavat lisäkustannuksia sekä sopimuskumppanin että martiGO:n puolelta. Peruutus- ja uudelleenvarausmahdollisuudet riippuvat kunkin tarjoajan käyttöehdoista ja voivat olla jopa 100% lipun hinnasta. MartiGO pidättää oikeuden käsittelymaksuun.

 

Asiakkaan vastuulla on ottaa huomioon palveluntarjoajien peruutusehdot. Varauksen muutokset voivat aiheuttaa lisäkustannuksia, joita sekä tarjoaja että martiGO voivat periä.

 

5. Vastuuvapaus

MartiGO ei ole vastuussa viivästymisistä, peruutuksista tai muista ongelmista, joita aiheuttaa palveluntarjoaja. Jos palveluntarjoajalla on suorituspuutteita, asiakkaan on otettava yhteys suoraan tähän. MartiGO ei ota vastuuta matkan kulusta tai tarjoajan tietojen oikeellisuudesta.

 

MartiGO toimii pelkästään välittäjänä eikä ota vastuuta matkan todellisesta kulusta. Jos matkasuunnitelmaan tulee odottamattomia tapahtumia tai muutoksia, asiakkaan vastuulla on ottaa yhteyttä kyseiseen palveluntarjoajaan.

 

6. Matkustusasiakirjat

Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että hänellä on kaikki tarvittavat matkustusasiakirjat, kuten passi, viisumi jne. Tämä on erityisen tärkeää kansainvälisillä matkoilla, joilla voi olla erityisiä maahantulomääräyksiä. Asiakirjojen voimassaolo ja täydellisyys on tarkistettava ennen matkaa.

 

Jos tarjoaja ei lähetä sähköisiä lippuja, martiGO ottaa yhteyttä asiakkaaseen 48 tunnin kuluessa varauksesta. Jos matkustusasiakirjojen toimittamisessa ilmenee ongelmia, asiakkaan on velvollisuus ilmoittaa siitä välittömästi martiGO:lle.

 

7. Asiakkaan velvollisuudet

Asiakkaan vastuulla on tarkistaa tietojen oikeellisuus. Virheelliset tiedot voivat aiheuttaa viivästyksiä tai lisäkustannuksia. Asiakas on myös vastuussa eri matkan osien yhteensovittamisesta, erityisesti, kun varataan palveluita useammalta tarjoajalta.

Matkustusasiakirjojen toimitus tapahtuu sähköpostitse. Jos tarjoaja ei lähetä sähköisiä lippuja, asiakas otetaan yhteyttä 48 tunnin kuluessa seuraavien vaiheiden sopimiseksi.

 

8. Hyvitykset

Hyvitykset käsitellään kunkin tarjoajan peruutuskäytäntöjen mukaisesti. MartiGO ei palauta palvelumaksuaan. Jos peruutus tapahtuu, noudatetaan palveluntarjoajan ehtoja. MartiGO pidättää aina käsittelymaksun, jota ei palauteta.

 

Hyvitykset käsitellään yleensä tietyn ajan kuluessa, riippuen tarjoajan käyttöehdoista.

 

9. Toimivaltainen tuomioistuin ja sovellettava laki

Näihin käyttöehtoihin ja kaikkiin martiGO:n ja asiakkaan välisiin oikeussuhteisiin sovelletaan Itävallan lakia. Toimivaltainen tuomioistuin on Wien. Tämä sopimus koskee kaikkia martiGO:n käyttäjiä ja on sitova heti, kun varaus on tehty.

 

10. Käyttöehtojen muutokset

MartiGO pidättää oikeuden muuttaa näitä käyttöehtoja milloin tahansa. Tällöin käyttäjiä informoidaan sähköpostitse. Voimassa ovat ne käyttöehdot, jotka ovat voimassa varauksen tekohetkellä.

 

Päivitetty: Lokakuu 2024